19-23

Från den 19 tills nu är detta vad jag hunnit med:
Skolavslutning. Rep för julkonsert. Julkonsert. En hel dag då jag bara suttit still i min säng. En mysig filmkväll hos Anna. Läst en underbar bok (Om jag kunde drömma, en perfekt julklapp! Tack ninja!). Städat halva huset. Bakat chokladbollar. Bakat Mozartkulor. Bakat chokladkola. Suttit otroligt lite vid datorn. Åkt en fin tur med Kerstin, dvs. väldigt mycket grattis till körtortet kära vän! Skickat närmare hundra mms/sms, vilket lämnar mig på kanske 420 gratis mms kvar. Tänkt att jag borde göra lite mer än vad jag gör. Sovit till minst halv elva varje dag denna veckan utom idag. Blivit smått förvånad att det bara är en dag kvar innan julafton.


Detta borde jag hinna med innan julafton:
Köpa julklapp till far. Köpa mer julklappar till syster. Slå in alla julklappar. Göra knäck. Städa lite till. Städa mitt rum. Bädda rent. Läsa lite om rasism, fast jag funderar starkt på att spara det totalt till efter den 26.

Detta ska jag göra på julafton:
Rita en derivata.

Kommentarer
Postat av: Lisa

Åh låter megafint hörru. Mamma gjorde knäck idag mums! Jag har köpt alla julklappar. Hoppas du hittar de sista klapparna idag och främst att du får en fin julafton gullo!



Jag ska städa och baka lite och klä granen idag, mys!

PUSS

2008-12-23 @ 16:27:57
URL: http://popflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0