"die motherfucker, die motherfucker, die!"

Min syster är hemma från Gränna, jag visar fotona som jag har fått hem. Bland dem finns några bilder på Samira, vår katt, när vi precis hade fått henne och hon var lite kattunge.



Syster: Ååååhhhh! Då var hon ju LITEN!
Jag: Mmm...
Syster: Så liten och söt!
Jag: Mmm...
Syster: Naaaw!
Jag: Mmm...
Syster: Nu är hon ju bara stor, tjock och ful.
Jag: Mmm...
Syster: Och dum.
Jag: Mmm...

-tystnad-

Jag: Vi borde döda henne nu, och köpa en ny...
Syster: Mmm!!!

För så mycket tycker vi om vår lilla.. förlåt, jag menar STORA hårboll.

Kommentarer
Postat av: Annies Fotoblogg

Vilken söt katt :D

2008-07-13 @ 23:05:10
URL: http://annie90.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0