ett deprimerat isoleringsinlägg

Hej jag sitter isolerad hos min mormor o moster. Just nu framför en väldigt seg dator, så bilder och sånt blir det ej. KANSKE i morgon, för då är jag hemma en liten, liten stund. Eller, hela natten också, men ska förmodligen packa för jag ska nog påfestival på torsdag. Emmaboda blir det inte i år heller.. Fastän att jag ALDRIG I HELA MITT LIV har sett en festival med så bra artister... Jag vill typ se allt och alla. Men nej, min lön kommer inte förrän nästa månad så det kommer jag inte ha råd med. FANJÄVLAPISSBAJSSKITFIS! Så nu kommer jag sitta hemma och gråta i 31 juli-2 augusti när jag sitter ensam hemma i ett hörn och tänker på alla andra som är och lyssnar på just den musiken jag drömt om att höra i 13759 år. Någon som vill ge mig 1000 kronor bara sådär?

Förresten är min röda väska nästan klar... Bara axelremmen som ska i.

ha en trevlig kväll (önskas ej er som ska till emmaboda och ha kul med MIN musik och MINA artister. Ni sliter ut mitt hjärta och stampar på det och begraver mig levande. Bara så ni vet.) Nu ska jag nog halvsova och kolla Gossip Girl.

Kommentarer
Postat av: Rakel

Så kändes det för mig när jag ville till Sundsvall men det va ju såklart för långt dit... och det skulle kosta runt 5 tusen... titta in på min blogg, har ritat en massa fina teckningar :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0