with my eyes closed

hallå människor. Igår tillbringade jag en afton i Lund med trevligt folk. Halvsprang till sista tåget hem och begav mig till camilla för att hämta upp en berusad liten pojke vid namn tim. Sedan somnade jag sent och vaknade tidigt, och vet ni, jag ska jobba på måndag igen! Idag har jag inte gjort någonting alls, kollat lite flm, pysslat med vattenpipan och tänkt att jag borde gå till ramaffären. Imorgon ska jag nog in till Lund igen och blandannat handla ännufler ramar på tiger :)

Förlåt att jag har varit dålig på att uppdatera. Jag ska försöka få det till att inte hända igen. Lycka till till mig där.










































nu ska jag sova o han kolla film. godnatt

Kommentarer
Postat av: Chewingguns

Aloha girl! Önskar dig en godnatt ifrån alla skruvade boys på chewingguns!;)



Kram

2008-07-12 @ 00:14:29
URL: http://metrobloggen.se/chewingguns

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0