The Happening- Lunds station

Var på bio i Lund med min Tim och galne Cliff och såg på The Happening.

DET VAR CLIFF SOM TVINGADE MIG ATT FOTOGRAFERA!





Var egentligen inte tänkt att jag skulle fota en massa, men det gjorde jag. Inte bara jag för den delen, då Cliff tyckte det var spännande att springa runt och vara spion med min kamera. Men det blev alltså inte så BRA bilder, men jag experimenterade lite med slutartiden och ett tåg och fick till riktigt bra blixt-inställningar för ansiktsporträtt. Är dock kanske inte av allmänt intresse, så de lämnar jag till mej själv. Kommer mer seriöst senare kan jag intyga! Säkert flummigare också i och för sig...

På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0