sweetcorn

Jag vill ha min lön. NU! Tänk om jag inte får den förrän vid nästa månads lön. Hemska tanke.

Igår somnade jag efter en halvsida i samhällsboken, jag är inte särskillt samhälliskt lagd. Jag fick bara G i samhälle första terminen i 8... Fast jag tror det var för att han blandade ihop mej med en annan, jag skrev faktiskt VG på nästan alla prov. Men iallafall så läser jag hellre Dostojevskij och stickar. Men jag hinner inget dera pga samhällsprovet på tisdag och en liten introduction till min engelskuppsats om popcorn tills på torsdag. Jag måste läsa på en massa om dom små majskornen, 5 sidor ska det vara, herre jisses.

Kommentarer
Postat av: clara

5 sidor om popcorn! hähä! kan du inte lägga upp den uppsatsen här sen? askul uppgift ju.

2008-10-02 @ 23:28:27
URL: http://doda.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0