21 fruits

Nu sitter jag här nyduschad och är redan jättevarm. Det blev en jättegod fruktddsallad till frukost, som jag åt ute i trädgården med Harry Potter and the Half-blood Prince. Sedan kollade jag på filmen 21, som var bra. Tycker att det är spännande med människor som är jättesmarta och kan en massa läskiga saker, som tex räkna kort :P Tim den snörplen sover fortfarande... Så jag har faktiskt rätt tråkigt! Har föresten laddat min mp3 och lagt in lite ny musik som jag ska lyssna på när jag åker in till Nova på torsdag. Ska nämligen köpa en present till Kerstin som fyller år då.

Men men, ska nog försöka väcka min lilla pojke nu... Misslyckas jag så får jag väl återgå till Harry Potter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0