dismantle me tonight and bury my arms right

Ikväll ska jag in till KB, Tiger Lou ska spela där. MYYYYYS! Och jag är färdig med mitt personporträtt, det blev inte riktigt så långt som det borde ha blivit, men jag hoppas att Lollo tycker att det är okej iallafall. Nu ska jag läsa igenom det en sista gång, sen ska jag nog sova en stund och ladda batterier. Både mina egna och kamerans.



---------------------------------
Haha, det blev världens kortaste tur till malmö och jag åkte hem 10 minuter innan TL gick på scen. Istället stod jag utanför KB och pratade med Camilla i en halvtimme, sedan trängdes vi i världens minsta bil som inte alls var så liten, bara det att baksätet var fyllt av sommardäck.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0