dom säger att stan har blivit tyst och ful och öde älskling, att det kommer bli en iskall vinter

Pepparkakshjärtan och varm choklad i en röd mugg. Det yrar vita flingor utanför.
Konstigt att man får julkänsla? Och världens myskänsla? Kent gör inte saken sämre. Varken att lyssna på eller att spela med ensamblen.


Inatt ska det dansas i Malmö, jag borde nästan sova lite nu innan, jag blir trött av fredagar. Imorgon ska det bli Förklädd Gud med lilla skolan, sen ska jag titta runt på intranätet och försöka läsa på om datorer. Gissa vem som ska köpa bärbar dator? : D Så orik jag kommer känna mig sedan.

Miriam <3 Gud och Dolly Parton hihi.

Kommentarer
Postat av: fiskskelettet

hora!

jag kommer invadera dig och tvinga dig att låta mig använda din dator. svennis behöver uträtta ärenden vet du.. med dig efteråt kanske? ;)

2008-11-21 @ 17:29:34
URL: http://luckcomeseasy.blogg.se/
Postat av: Miriam

TSSS! Jag väljer mina kunder själv!:O (du är inte en av de än..) Sover Dolly Parton på rygg? NÄ HON SOVER PÅ SIDAN!!!!!!

2008-11-21 @ 20:50:48
Postat av: gud

du är min favorithora!

2008-11-21 @ 23:34:18
URL: http://batterika.blogg.se/
Postat av: Fröken Vindsurfing

svar: tja du.. för vi har varit ett band i 5 år nu, så det är dags att lägga av för vi har glidit ifrån varandra väldigt mycket, musikmässigt alltså..

2008-11-22 @ 03:08:17
URL: http://enmammut.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0