hälften trä, hälften mögel

det luktade våt katt halva vägen hem från jobbet
chefen undrade om jag hade börjat med tredje derivata och några krångliga termer än
nä pyttsan och det är jag glad för
någon timme innan rusningstrafik och gatorna var halvfulla
43 gram marabou mjölkchoklad var billigt och bra
jag vill kramas till de fina tonerna av Navid Modiri och hans band
här är ingen som vill kramas
en sitter fast på tåget till malmö, dit han inte enns ska
därför borde saxar inte få finnas- man ska inte klippa ledningar
katten vill inte komma nära, hon skriker trots att jag befinner mig på andra våningen
jag sätter på gratisskivan jag fick av Bad Taste Recordsoch försöker sova i stället
knäckebröd och ost passar bra i magen
du hade gärna fått somna mig nu
för jag kan inte somna av mig själv


Dagens bästa: Navid Modiri & Gudarna - Skräcksvettsfläckar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0