rapport från down under

Idag fick jag en liten rapport från min första (och enda) utsända reporter på plats. Jag ska försöka bli vän med någon i central-asien, sydafrika, nordafrika och sydamerika. Och kanske USA också.

" halloj!

jag har tittat lite på popcorn för din skull och håll i hatten för nu kommer några osvenska förslag på popcorn...
Färgade popcorn...färdigpoppade alltså..i alla möjliga färger...mumsmums?
Karamellsmak(typ kola antar jag) med jordnötssmak i ett! Alltså inte nog med sockrade uten det ska vara med jordnötssmak oxå:P
Storpack färdigpoppade popcorn...består av 10 små påsar med färdigpoppat så att man kan ha med det på picknick!
Sen de vanliga salta och på vissa paket gör de reklam för hur man gör sina popcorn ännu godare...man kan ju doppa dem i choklad som det står! Blä...

Jag uppdaterar dig när jag har hittat mer exotiska alternativ:P

Pussar från mig och alla spindlarna i hörnen som har sjukt långa ben...

Stepho "



Kommentarer
Postat av: mobboffret

åh, älskade stepho. "Jag har hittat 2 tjocka konweser som är tvillingar:)" fick mig att dö av skratt. nästan iallafall.

2008-10-11 @ 19:17:04
URL: http://luckcomeseasy.blogg.se/
Postat av: Anonym

De e ganska gott med smör och socker också! :D de äter man mycket i USA, de vet knappt att man kan ha salt på dem...

2008-10-27 @ 22:19:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0