falling slowly

Idag kollade jag på gangstrar i Chicago, drack ganska illasmakande varm choklad (som dessutom var alldeles för varm), kastade ekollon på träd och i soptunnor, hoppade på K-brunnar med Wille och kollade på Zozo med några clementiner och lite äppelringar. Jag längtar tills måndag, tisdag eller onsdag då det borde komma ett stort paket till mig på posten. 11 böcker ska jag läsa.

Nu sitter jag och lyssnar på finfin musik på Youtube som påminner mig om filmen igår, Once. Den var vacker.

Glen Hansard & Markéta Irglová- Falling Slowly:


Markéta Irglová- The Hill:



Alla borde höra alla deras låtar.

Kommentarer
Postat av: K

jag blev så besviken på once. jag trodde den skulle vara jättebra, men ack - istället tvingades jag uthärda en gnällig gitarrkille i två timmar! kanske var jag på fel humör bara, för alla andra tycker den är så bra ^^

2008-10-26 @ 17:16:44
URL: http://luckcomeseasy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0