and soon i'll break your nose

Hej, kom hem från Tim för några timmar sedan, åkte dit igår kväll efter lite ärenden i Lund och i rambutiken i Höör, där det finns en väldans trevlig gubbe:) Idag är jag dock på uselt humör. Småsur på Tim när jag stack, men det lade sej när jag fick utbrott på pappa. Han förstår ingenting, och han vill inte förstå. Men nu är jag iallafall inte arg på det viset längre. Har nyss bränt (oh, ja, jag är fattig) Coldplays 'Viva la Vida', en underbar skiva. Ska nog gå ut en runda, lyssna på Tingsek och samla tankarna och kanske ringa till min lilla pojke. Kanske får kameran följa med ut?

Hoppas ni har haft det bra idag, god kväll!

PS. Tingsek kommer till Malmöfestivaln, underbart va!?

Kommentarer
Postat av: K

även jag upptäckte idag att tingsek kommer till MF! och viva la vida är helt otroligt underbart bra.

2008-08-14 @ 22:26:44
URL: http://luckcomeseasy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0