halfway through sleeping

DAGEN
1. Sovmorgon
2. Trevlig frukost
3. Promenad med katten
4. Pågatåg
5. Skola med trevliga personer
6. Sjunga förkläddgud + leka "skoleken" med ettorna
7. Sitta i en missbildad ring som inte fungerar som den ska och krama Max
8. Missa tåget och få ta nästa, 9 minuter senare. Pågatåg
9. Skynda hem och äta god Yoggi
10. Jobba. Nu över 200 kr rikare.
11. Hemma, diska och laga god mat.
12. Sitta med en mysig filt, ringa Tim och skriva in saker i kalendern

MINUS

- Surt att Skånetrafiken ska höja priserna med 10% nästa termin.
- Att Skånetrafiken inte insett sitt misstag och gett tillbaka T+:et till oss fattiga studenter
- Huvudverken vill inte riktigt lämna mig i fred
- Stepho var inye i skolan. MISS YOU!
- Kommer inte träffa Tim på aslänge (:O)

PLUS
- Linnea, Kajsa, Christel, Kerstin och alla andra som gör mig glad.
- Att krama Max
- Telefonsamtalet med Tim <33

Kommentarer
Postat av: Anonym

ahhhhhhhhhh! förlåt miriampiriam för att jag gjorde så att du missade tåget. har fortfarande lite dåligt samvete, men jag hoppas att du kommit över det! :) pusssss

2008-09-18 @ 18:15:19
URL: http://kerstinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0