I, I, I and I

Hej, jag är trött idag igen! Skola idag, sen fick jag skynda direkt till jobbet... Slutade sju (skulle egentligen jobbat till åtta, men lådorna jag packade i tog slut så jag fick gå:P), kom hem, värmde lite mat och kollade på "Vilda små värstingar". Nu sitter jag här men ska minsann dra mig in på rummet och läsa svenskläxan. Sen ska jag SOVA! <3

Orkar inte ta mig in till Malmöfestivalen idag, trots att självaste Millencolin spelar. Får bli i morgon istället, med både Familjen och Slagsmålsklubben! :D

På lördag när jag väl är i malmö tänkte jag gå runt och leta lite garn till en mössa och vantar, och om jag snor pengar ur min spargris så kanske jag till och med kollar efter jeans.

trvlig kväll/ god natt

miriam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0