no smelling

Haha, jag har inget luktsinne kvar! Inte de gånger det faktiskt går att dra in luft genom näsan:P Halvhes är jag också, and I like it! Att vara förkyld kan nämligen vara riktigt mysigt! Sitta med lite snuva, en film/bok, lite te/varmchoklad och kakor. Men tyvärr så gör morgondagen det mindre skoj... då är det ju skola och DÅ vill man inte vara förkyld! Om jag kommer hem innan tre imorgon ska jag dessutom jobba. Det har jag gjort hela dagen idag:) Igår var jag på malmöfestivalen med lite trevliga personer och såg Miss Li , Tingsek och Svenska Akademien. Miss Li var helt underbar, man blir så glad av henne! Tingsek var också bra, men jag tycker det mesta av hans musik låter lika dant^^ Svenska Akademien var SJUKT bra! Snapphaneklanen liksom <3 Tyvärr missade jag The Boring Sundays... men det överlever jag nog:P

Nu ska jag äta! adjö.

ps. kommer upp ett litet armband senare ikväll:)

Kommentarer
Postat av: linnea

jag tror att vi slutar klockan två imorgon, bara så du vet (om du hinner se dethär överhuvudtaget ^^). <3

2008-08-19 @ 22:51:28
URL: http://inspiraatio.blogg.se.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0