red, red, red

Igår åkte jag till malmöfestivalen med Kajsa och Linnea, och var där en studn med våra godisremmar innan tåget tog oss till Lomma. Där var det kräftskiva hos Johan. Vegetarian som jag är blev det inget kräftätande för min del, men att leka med kräftor är en hemlig påassion jag har... :D Det var iallafall sjukt mysigt med folket där! Efter kräftskivan (eller, hallå, klelftskivan var det ju.. för oss lelare liksom!) åkte vi hem till christel och kollade på The Holiday - jag kan inte låta bli att gråta lite skvättar här och där när jag ser den- sen så sov jag och Kajsa hos Linnea och i morse åt vi frukost med christel på ett jättemysigt café:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0