faackjoomatted

Nu kan jag med chockartad glädje säga: ingen mer matte! Aldrig någonsin mer matte. Inte idag, inte imorgon, inte om två år, inte om tio år. Alrdig. Kanske var det den konstiga, men samtidigt väldigt sköna, känslan som fick mig att köpa en puderborste för 260 kr, bara för att butiksbiträdet sa att "borsten är väldigt viktig!" när hon valde passande ton på foundationpudret. Klart att jag säger att det är lika bra att jag köper den då. Så jag lämnade Body Shop 610 kr fattigare och en liten burk med mineraler och en borste. Det är nog, om man räknar båda sakerna som en, något av det dyraste jag köpt förutom min kamera och datorn som (förhoppningsvis) kommer på posten imorgon. Men strunt samma, för nu har jag tittat på Gossip Girl och läst en jätte fin recension av en riktig skrivar-kvinna, så jag är glad iallafall. Broren har avslutningskonsert med sin marimba-grupp, så dit ska jag snart.

Ciao.

Kommentarer
Postat av: Lisa

Åh, body shop <3, är bäst! Fast vi har inte bodyshop här massa tråkigt. Men iaf, jag fick bodyshops butter jordgubb så himla bra och luktar så gott :D

2008-12-11 @ 21:48:28
URL: http://popflickan.blogg.se/
Postat av: MANGO

men gud va skönt att inte ha någon mer matte!!!!

2008-12-17 @ 13:02:05
URL: http://mango.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0