yellow me

Idag vaknade jag och blev på dåligt humör. Vaknade kanske på fel sida om man säger så, för det smärtade i ena axlen och öronpiercingen varade på sitt vanliga du-har-sovit-på-mej vis. Det hela förbättrades med två mackor med jordnötssmör och en skål start och röda, sursöta vinbär! Tim gör mig också glad, när han inte gör mig småsur. Idag lyckades han med båda. "Nä jag vill inte pussa dej. Du har ätit jordnössmör!" (en timme tidigare alltså..) Det gjorde mig lite småsur, för jag ville ha en puss. Dessutom har jag stått ut med LÖSSNUS (!) i hans käft i två dagar nu! Sen förtsatte han dissa mig och kittla mig tills jag slog honom väldigt hårt. Jag är rätt bra på att slåss :D Tim blev iväg tvingad till Lund där mitt humör fortsatte att sjunka. Jag hittade INGENTING jag ville ha. Eller iallafall inte som jag kände att jag hade råd med. En bok till Stephanie där jag ska klistra foton, ett syskrin och en kräm. Men nej alltså. Sen delade vi på oss och konstaterade att vi får hoppas att bussarna slutar strejka innan fredag, för jag ska bo hos honom från måndagkväll, sen MÅSTE vi ta oss till Vickys 18 års-fest här i höör den 19.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0