Candy Corn and gum drops

Jag har blivit utmanad av Lisa, och jag har inget bättre för mig nu faktiskt...


Regler:
Länka den som har utmanat dig och sätt in dessa regler på din blogg
Berätta 7 saker om dig själv både alldagliga och knäppa.
Utmana 7 stycken i slutet av detta inlägg genom att nämna deras namn och länka till dem. Låt dem få veta att de har blivit utmanade genom att lämna en kommentar hos dem.

(De sju utmanade är sju frivilliga..:) )


1. Jag har jättesvårt att säga nej. Så därför är jag utarbetad just nu.
- Kan du jobba idag?"
- Ehhh.. jooo... det kan jag kanske... fast jag har lite jag behöver göra till skolan.. (och huvudverk!:o fast det sa jag inte..)
- Men skolan är ju inte viktig!
- Nää...
- Så du kan?
- Joo..

2. Jag älskar att fantisera och studera. Titta på alla människor. Tänka vad de kan vara för några, fantisera om att de börjar dansa mitt på gatan, deras raktion om de skulle köra in i en lyktstople, att det helt plötsligt skulle komma ett gäng clowner och slänga vita porslinsdockor på alla barn. Speciellt brukar jag tänka på hur roligt det skulle vara att bara spärra av alla genvägar. Som den här hemma, över torg-gräset till pågatågs-staionen. Eller den över Clemenstorget i Lund. Bara sätta ett snöre i vägen och en skylt, se hur folk reagerar. Hur de tittar sig omkring och smyger över eller hur de suckar och går runt.
När jag tänker så brukar jag skratta lite för mig själv.

3. Jag är dålig på att spela bas, jag spelar bas ca 1,5 timme i veckan. 1 timme och 25 minuter i skolans rockensamble, ca 5 minuter hemma. Fast jag får dåligt samvete, stackars resten av ensamblen (och skolan..), så ca tre veckor om året försäker jag bättra mig och spelar minst 30 min varje dag.

4. Jag har en hemlig passion för 2-3 låtar av Rihana, och för Darins nya. Det skryter jag inte om, och ingen får veta. Så glöm att ni vet det nu.

5. Jag önskar mig en ny mobil ibland, för min gamla är 4 år gammal och trasig. Fast den fungerar. Varje gång jag tappar den hoppas jag att den dör, men det har överlevt allt. När den dör måste jag köpa en ny. DÖÖÖ!

6.
Jag är hemligt kär i Navid Modiri, och har funderat på att skaffa en liten, dansande Navid och ha i mitt skåp. Han kan få sova skavfötters med min lille, nakne Johnny Depp.

7.
Jag har egentligen bättre saker för mig, som jag sa att jag inte hade. Men jag orkar inte läsa Svenska nu, och tänker istället att jag kan läsa det på tåget imorgon. Så tänker jag ofta och det gör jag aldrig.


(PS. Kajsa, Linnea och jag ska skaffa en ny hobby: BIO. Vi ska bilda en bioklubb)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Shit vad kul om du skulle spärra av genvägar! Sjukt rolig tanke...

Har ni en plats kvar tll bioklubben? :P

2008-11-06 @ 22:10:25
Postat av: Hasse

Det var från mig. Kanske skulle skrivit det också. Men klantig är vad jag är.

2008-11-06 @ 22:11:43
URL: http://underfeetlikeours.blogg.se/
Postat av: Anonym

Det var från mig. Kanske skulle skrivit det också. Men klantig är vad jag är.

2008-11-06 @ 22:12:27
Postat av: Hasse fortfarande

Som sagt klantig. bara för det blir det två stycken så då tycker jag att det lika gärna kan bli fyra!

2008-11-06 @ 22:13:20
Postat av: Matilda

Jaha okej hehe tack :)

2008-11-06 @ 23:10:23
URL: http://tillay.blogg.se/
Postat av: Kajsa

BIOKLUBB FTW!

2008-11-07 @ 17:33:37
URL: http://luckcomeseasy.blogg.se/
Postat av: Lisa

Ska vi bli vänner?

Jag brukar ofta fantiser och tänka om olika människor med,tänker att jag ska göra saker tar inte tag i dem osv.

kul att du gjorde utmaningen

ha en fin dag

puss

2008-11-09 @ 13:27:19
URL: http://popflickan.blogg.se/
Postat av: navid

tur för dig att jag gillar johnny depp annars hade det blivit lite jobbigt...



http://www.youtube.com/watch?v=A030JR9ekIU



nice videotips!

kram / navid

2008-11-10 @ 14:25:12
URL: http://navid.blogg.se/
Postat av: Kerstin

din blogg är himla kul du. Jag gillar dej!

2008-11-14 @ 21:55:52
URL: http://kerstinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0