a little naked johnny depp is dancing right now

Jag saknar min lilla nakne Johnny Depp som står och dansar i mitt skåp just nu. Jag kan inte stopppa om honom och säga godnatt, för jag har inte varit på besök i skolan idag. Jag har fik-pluggat med Kajsa och Linnea och efter det har jag inte gjort någonting alls av värde. Eller jo, jag stickade ju lite. Det ska jag nog fortsätta med nu och sen ska det ätas mat. MCYCKET mat. Jag är så hungrig så att jag går itu. Har inte ätit på nästan 4 timmar. Herre Gud alltså. Inte änns lite nötter som jag är sugen på. Jag orkar helt enkelt inte resa mig och gå ned för trappan... Tur att man har en syster som är lika hungrig men faktiskt befinner sig i köket.. :D

Detta är de två braiga drömmarna jag hade inatt:


Dröm 1) Jag fick ett nytt objektiv av farmor och hon lärde mig ta en massa bra och fina bilder när vi gick en runda med släkten. Grejen var att jag inte han kolla på bilderna jag hade tagit, för jag var hela tiden tvugen att ta nya. Men jag visste ändå att de blev bra, så jag var superglad...
Dröm 2) Jag befann mig i en megastor godisavdelning i en affär. Man fick plocka så mycket man ville, men bara under en bestämd tid så jag fick stressa mig igenom hela avdelningen för att hitta de godisarna jag tyckte bäst om. Så hittade jag mina favoriter, de röda, sura snörena. Men hälften av alla i lådan var en ny sort! jag ville ju ha de gamla, så jag fick gräva och leta... men hittade tillslut jätte många:)


Detta ser jag fram emot just nu:

- En liten msn stund som ägerrum i kväll.
- Helgen!
- Onsdagen nästa vecka, då kommer Navid Modiri & Gudarnas skiva på posten. SIGNERAD!

Kommentarer
Postat av: navid

fram till skivlsläpp kan man peppa med video!



http://www.youtube.com/watch?v=o1Cp1AFMiN0

2008-10-09 @ 22:11:47
URL: http://www.navidmodiri.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0