secon minute or hour

I torsdags uppgraderades min kameraväska! Ett nytt objektiv (Nikon, 50/1,8) en närbildslins, UV-filter, motljusskydd, rengörings tyg-bit och en liten mars delight som cyberphoto mutade mig med! (haha, gissa om jag blev glad! en massa krameragrejor och en bit choklad på posten liksom :D) Förövrigt så var jag på exkursion i fredags. Vi grävde 10 000 år gammal lera 1 mil hemifrån iklädda kläder med temat "fulast". Najs bajs. Senare satt jag hemma och kollade lite på TV med familjen och stickade med huvudverk och tunga ögonlock. Idag har jag påbörjat min period som lärling på galleriet och ska snart iväg på middag och sedan bowling.




adios

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0